Reklamation

HVIS DER ER NOGET GALT MED PRODUKTET

Dit køb af omfattet af købeloven herunder regler for mangler. Det betyder, at du som forbruger har 24 måneders reklamationsret, at du enten kan få en defekt vare repareret eller ombyttet, få pengene retur eller få et afslag i prisen. Dette afhænger af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er forårsaget af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

DU SKAL KONTAKTE OS INDEN FOR "RIMELIG TID"

Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt og senest 2 måneder efter, at manglen er opdaget. Du kan indsende din reklamation via linket nedenfor:

INDSEND REKLAMATION HER

Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner fra vores customer service team. Når du indsender din reklamation via Claimlaine, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er, samt indsende et tydeligt billede. Det letter sagsbehandlingen og minimerer klagens behandlingstid.

VED BEGRUNDET KLAGE REFUNDERER VI RIMELIGE FRAGTOMKOSTNINGER

Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen tilbage til os. Ellers skal du afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger for returnering af varen efter undersøgelsen. Husk at varen altid skal være i god emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har ansvaret for pakken / varer op til vores modtagelse. Så behold postkvittering og tracking nummer. Bemærk Vi modtager ikke pakker sendt COD eller lignende.

Der er i Januar 2016 vedtaget ny lovgivning ift. forbrugerklageloven. I tilfælde af reklamation eller andet vil vi altid hjælpe. I tilfælde at parterne ikke kan blive enig henviser vi til EU kommisionens hjemmeside - Online Dispute Resolution, http://ec.europa.eu/consumers/odr/