Spørgsmål vedrørende din ordre

På www.woden.dk kan du betale med følgende betaligsløsninger:

VISA/Dankort
VISA
VISA Electron
MasterCard
MasterCard Debit
MobilePay
Klarna
PayPal
Apple Pay

Vi trækker først pengene, når varerne er afsendt. Evt. kortgebyr, der er forbundet med dit køb, afholder vi.

Når du placerer en ordre på WODEN.dk, reserverer vi beløbet på din konto. Først når din ordre bliver sendt fra vores lager, trækkes beløbet fra din konto.

Hvis du har lagt en ordre på WODEN.dk, men ikke har modtaget en ordrebekræftelse, så tjek først om emailen er havnet i Spam/uønsket mails. Er det ikke tilfældet, så bedes du venligst kontakte os på info@woden.com. Så vil vi følge op og gensende din ordrebekræftelse.

Ændring i ordre:
Det er desværre ikke muligt at tilføje produkter til din ordre. 

Afhængigt af, hvor i pakkeprocessen din ordre er, kan vi annullere hele din ordre, men når varen er pakket og sendt, kan vi ikke længere annullere eller stoppe ordren. Skulle du ikke ønske varen, må du derfor returnere varen.

Ændringer til leveringsadressen: Vi kan ikke ændre leveringsadressen, når ordren først er gået igennem. Du skal henvende dig til GLS, med dit trackingnummer, og bede dem ændre leveringsadressen.

Fragt og levering

NB: Specielle betingelser i forbindelse med WODEN LIVE SALG på Facebook og Instagram

Alle ordrer lagt på webshoppen i tidsrummet hvor der afholdes liveshopping, gælder følgende fragtbetingelser og priser.

Ordrerne sendes kun til GLS pakkeshop i Danmark. Fragten koster 29 kr.

Gældende datoer:
Tirsdag d. 19. november kl. 18.30 - onsdag d. 20 november kl. 23.59 2024.
Torsdag den 17. oktober kl. 19.00 - fredag den 18. oktober kl. 23.59 2024.
Onsdag den 19. juni 2024.
Tirsdag den 21. november 2023.
Torsdag den 19. oktober 2023.

______________________________

PÅ ALLE ANDRE TIDSPUNKTER END OVENSTÅENDE GÆLDER FØLGENDE

Vi tilbyder levering og retur med GLS til privatadresser og levering til GLS pakkeshops.

Leveringstiden i Danmark er typisk 1-2 hverdage. Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage tracking-nummer. Transportøren vil også følge op med tracking opdateringer til den e-mail adresse du har brugt til oprettelse af ordren.

Gratis levering GLS pakkeshops. Privatlevering koster 39 kr. 

Leveringstiden til Grønland tager typisk 10-12 dage.
Levering til Grønland koster det faktiske fragtbeløb, som kan udregnes ved check-out. Levering foregår som privatlevering med GLS.

Ja, når din ordre er lagt, sender vi en ordrebekræftelse, hvor dit tracking nummer vil fremgå. Med dette kan du spore din pakke. Transportøren vil også følge op med tracking opdateringer til den e-mail adresse du har brugt til oprettelse af ordren.

Levering i Danmark er oftest inden for 1-2 hverdage. Bestillinger, inden klokken 12.00, sendes så vidt muligt samme dag.

Vi sender vores varer med GLS og tilbyder levering til pakkeshops og hjemmelevering.

På WODEN.dk kan der kun bestilles til adresser indenfor det danske rigsfælleskab. Ønskes der bestilling til en adresse undenfor, bedes du bestille fra en af vores øvrige shops:

www.woden.de (Tyskland)

www.woden.com (Europa og internationalt)

www.wodenstore.nl (Holland)

www.woden.no (Norge)

Returnering og reklamation

Ja, du har 30 dages returret fra dagen du modtager varen. Denne forlænges som oftest i forbindelse med køb ved Black Friday eller henover helligdage, som eksempelvis jul og påske. Se retningslinjer for returret her

Med alle ordrer i Danmark følger en returseddel, så du nemt kan returnere varen. Brug af returseddel koster 29 kr. som fratrækkes det returnerede beløb. Kan du ikke finde retursedlen, så kontakt os på info@woden.com

Vær opmærksom på, at varen skal sendes retur inden for 30 dage.

Når vi har modtaget og beset den retursendte vare, så returnerer vi beløbet til samme konto, som blev benyttet ved købet. Dette kan tage op til 7 hverdage. I langt de fleste tilfælde tager det dog kun et par dage.

OBS: Bemærk, under spidsperioder såsom udsalg og Black Friday, kan der forekomme længere behandlingstid på returvarer.

Hvis varen havde en fejl, da den blev solgt, har du ret til en ny vare.
Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt og senest 2 måneder efter, at manglen er opdaget.

Du kan indsende din reklamation via linket nedenfor:

INDSEND KLAGE HER

Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner fra vores customer service team.

Når du indsender din reklamation via Claimlaine, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er, samt indsende et tydeligt billede. Det letter sagsbehandlingen og minimerer klagens behandlingstid.

OBS: Varer der ikke er købt direkte af WODEN, skal reklameres hos forhandleren, hvor varen er købt.

Produktspørgsmål

WODEN sneakers er til den lille side i størrelserne, og vi vil derfor anbefale, at du kigger på vores størrelsesguide inden køb.

Se størrelsesguide her

Størrelser er som følger:

Damer: 36-42

Børn: 19-35

Herre: 40-47

Se vores størrelsesguide her

Ønsker du at se detaljerede oplysninger om en vare, skal du finde varen på vores hjemmesiden. Herefter har du mulighed for at se billeder fra flere vinkler og læse produktbeskrivelsen.

Rabatkode

Ved tilmelding af nyhedsbrevet, modtager man som oftest rabatkoden inden for 5 minutter. Har du ikke modtaget denne, så tjek først om den er havnet i uønsket mails/spam. Hvis ikke det er tilfældet, så kontakt os på customerservice@woden.com

Intro rabatkode kan benyttes på alle varer, som ikke i forvejen er nedsat og kan derfor ikke kombineres med udsalgsvarer.