Ofte stillede spørgsmål
FAQ
Her finder du de oftest stillede spørgsmål
Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
På www.woden.dk kan du betale med følgende betaligsløsninger: VISA/DankortVISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Debit, MobilePay, Klarna, Apple Pay. Vi trækker først pengene, når varerne er afsendt. Evt. kortgebyr, der er forbundet med dit køb, afholder vi.
Hvornår trækkes pengene fra min konto?
Når du placerer en ordre på WODEN.dk, reserverer vi beløbet på din konto. Først når din ordre bliver sendt fra vores lager, trækkes beløbet fra din konto.
Hvorfor har jeg ikke fået en ordrebekræftelse?
Hvis du har lagt en ordre på WODEN.dk, men ikke har modtaget en ordrebekræftelse, så tjek først om emailen er havnet i Spam/uønsket mails. Er det ikke tilfældet, så bedes du venligst kontakte os på info@woden.com. Så vil vi følge op og gensende din ordrebekræftelse.
Kan jeg ændre i min ordre?
Ændring i ordre: Det er desværre ikke muligt at tilføje produkter til din ordre.
Afhængigt af, hvor i pakkeprocessen din ordre er, kan vi annullere hele din ordre, men når varen er pakket og sendt, kan vi ikke længere annullere eller stoppe ordren. Skulle du ikke ønske varen, må du derfor returnere varen.
Ændringer til leveringsadressen: Vi kan ikke ændre leveringsadressen, når ordren først er gået igennem. Du skal henvende dig til GLS, med dit trackingnummer, og bede dem ændre leveringsadressen.
Hvilke leveringsmuligheder har jeg?
NB: Specielle betingelser i forbindelse med WODEN LIVE SALG på Facebook og Instagram
Alle ordrer lagt på webshoppen i tidsrummet hvor der afholdes liveshopping, gælder følgende fragtbetingelser og priser.
Ordrerne sendes kun til GLS pakkeshop i Danmark. Fragten koster 39 kr.
______________________________
PÅ ALLE ANDRE TIDSPUNKTER END OVENSTÅENDE GÆLDER FØLGENDE
Vi tilbyder levering og retur med GLS til privatadresser og levering til GLS pakkeshops.
Leveringstiden i Danmark er typisk 1-2 hverdage. Alle vores pakker er forsikret og med track & trace-nummer. Ved afsendelse af din pakke vil du modtage tracking-nummer. Transportøren vil også følge op med tracking opdateringer til den e-mail adresse du har brugt til oprettelse af ordren.
Gratis levering for ordrer over 500 kr GLS til pakkeshops. Privatlevering koster 39 kr.
Kan jeg tracke min ordre?
Ja, når din ordre er lagt, sender vi en ordrebekræftelse, hvor dit tracking nummer vil fremgå. Med dette kan du spore din pakke. Transportøren vil også følge op med tracking opdateringer til den e-mail adresse du har brugt til oprettelse af ordren.
Hvor lang tid tager leveringen?
Levering i Danmark er oftest inden for 1-2 hverdage. Bestillinger, inden klokken 12.00, sendes så vidt muligt samme dag.
Hvilken transportør benyttes der?
Vi sender vores varer med GLS og tilbyder levering til pakkeshops og hjemmelevering.
Levering udenfor Danmark?
På WODEN.dk kan der kun bestilles til adresser indenfor det danske rigsfælleskab. Ønskes der bestilling til en adresse undenfor, bedes du bestille fra en af vores øvrige shops:
www.woden.de (Tyskland)
www.woden.com (Europa og internationalt)
www.wodenstore.nl (Holland)
Kan jeg fortryde mit køb?
Ja, du har 30 dages returret fra dagen du modtager varen. Denne forlænges som oftest i forbindelse med køb ved Black Friday eller henover helligdage, som eksempelvis jul og påske. Se retningslinjer for returret her.
Hvordan sender jeg retur?
Med alle ordrer i Danmark følger en returseddel, så du nemt kan returnere varen. Kan du ikke finde retursedlen, så kontakt os på info@woden.com
Vær opmærksom på, at varen skal sendes retur inden for 30 dage.
Jeg har returneret min vare, hvornår får jeg mine penge retur?
Når vi har modtaget og beset den retursendte vare, så returnerer vi beløbet til samme konto, som blev benyttet ved købet. Dette kan tage op til 7 hverdage. I langt de fleste tilfælde tager det dog kun et par dage.
OBS: Bemærk, under spidsperioder såsom udsalg og Black Friday, kan der forekomme længere behandlingstid på returvarer.
Hvad gør jeg, hvis min vare er defekt, og jeg ønsker at reklamere?
Hvis varen havde en fejl, da den blev solgt, har du ret til en ny vare.
Du skal reklamere inden for "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt og senest 2 måneder efter, at manglen er opdaget.
Du kan indsende din reklamation via linket nedenfor:
INDSEND KLAGE HER
Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner fra vores customer service team.
Når du indsender din reklamation via Claimlaine, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er, samt indsende et tydeligt billede. Det letter sagsbehandlingen og minimerer klagens behandlingstid.
OBS: Varer der ikke er købt direkte af WODEN, skal reklameres hos forhandleren, hvor varen er købt.
Hvordan er WODEN sneakers i størrelsen?
WODEN sneakers er til den lille side i størrelserne, og vi vil derfor anbefale, at du kigger på vores størrelsesguide inden køb.
Hvilke størrelser kan jeg få?
Hvor finder jeg informationer om en vare?
Ønsker du at se detaljerede oplysninger om en vare, skal du finde varen på vores hjemmesiden. Herefter har du mulighed for at se billeder fra flere vinkler og læse produktbeskrivelsen.
Hvorfor modtager jeg ikke min rabatkode?
Ved tilmelding af nyhedsbrevet, modtager man som oftest rabatkoden inden for 5 minutter. Har du ikke modtaget denne, så tjek først om den er havnet i uønsket mails/spam. Hvis ikke det er tilfældet, så kontakt os på customerservice@woden.com
Kan min intro-rabatkode bruges på alle varer?
Intro rabatkode kan benyttes på alle varer, som ikke i forvejen er nedsat og kan derfor ikke kombineres med udsalgsvarer.