På WODEN.dk tilbyder vi nem betaling via MobilePay, PayPal(express), Dankort, Visa, MasterCard, Maestro og ViaBill.
Når du placerer en ordre på WODEN.dk, reserverer vi beløbet på din konto. Først når din ordre bliver sendt fra vores lager, trækkes beløbet fra din konto.
Hvis du har lagt en ordre på WODEN.dk, men ikke har modtaget en ordrebekræftelse, så tjek først om emailen er havnet i Spam/uønsket mails. Er det ikke tilfældet, så bedes du venligst kontakte os på info@woden.com. Så vil vi følge op og gensende din ordrebekræftelse.
Ændring i ordre: Det er desværre ikke muligt at tilføje produkter til din ordre.
Afhængigt af, hvor i pakkeprocessen din ordre er, kan vi annullere hele din ordre, men når varen er pakket og sendt, kan vi ikke længere annullere eller stoppe ordren. Skulle du ikke ønske varen, må du derfor returnere varen.
Ændringer til leveringsadressen: Vi kan ikke ændre leveringsadressen, når ordren først er gået igennem. Du skal henvende dig til GLS, med dit trackingnummer, og bede dem ændre leveringsadressen.
Fragt og levering
Vi tilbyder levering til GLS pakkeshops, erhvervslevering og hjemmelevering.
Fri fragt på alle ordrer over 500kr.
Ordrer under 500kr. bliver pålagt et fragtgebyr på 29kr.
Ja, når din ordre er lagt, sender vi en ordrebekræftelse, hvor dit tracking nummer vil fremgå. Med dette kan du spore din pakke.
Levering i Danmark er oftest inden for 1-3 hverdage. Bestillinger, inden klokken 12.00, sendes så vidt muligt samme dag.
Vi sender vores varer med GLS og tilbyder levering til pakkeshops, erhvervslevering og hjemmelevering.
På WODEN.dk kan der kun bestilles til danske adresser. Ønskes der bestilling til en adresse, bedes du bestille fra en af vores øvrige shops:
www.woden.de (Tyskland)
www.woden.com (Europa*)
www.wodenstore.nl (Holland)
Returnering og reklamation
Ja, du har 30 dages returret fra dagen du modtager varen. Denne forlænges som oftest i forbindelse med køb ved Black Friday eller henover helligdage, som eksempelvis jul og påske. Se retningslinjer for returret her
Med alle ordrer i Danmark følger en forudbetalt returseddel, så du nemt kan returnere varen. Kan du ikke finde retursedlen, så kontakt os på info@woden.com
Vær opmærksom på, at varen skal sendes retur inden for 30 dage.
Når vi har modtaget og beset den retursendte vare, så returnerer vi beløbet til samme konto, som blev benyttet ved købet. Dette kan tage op til 7 hverdage. I langt de fleste tilfælde tager det dog kun et par dage.
Hvis varen havde en fejl, da den blev solgt, har du ret til en ny vare. Reklamationen skal ske i rimelig tid fra, at du konstaterer fejlen.
Ved henvendelse til kundeservice, opfordrer vi til, at du sender en mail til info@woden.com. Vi har altid behov for billeddokumentation af skaden for at vurdere din reklamation. Hvis reklamationen er berettiget og rettidig, tilbagebetales varens pris og evt. leveringsomkostninger.
Produkter købt på WODEN.dk kan reklameres til info@woden.com. Send billeder af defekten og beskriv årsagen til, at du ønsker at reklamere varen.
OBS: Varer der ikke er købt direkte af WODEN, skal reklameres hos forhandleren, hvor varen er købt.
Produktspørgsmål
WODEN sneakers er til den lille side i størrelserne, og vi vil derfor anbefale, at du kigger på vores størrelsesguide inden køb.
Ønsker du at se detaljerede oplysninger om en vare, skal du finde varen på vores hjemmesiden. Herefter har du mulighed for at se billeder fra flere vinkler og læse produktbeskrivelsen.
Rabatkode
Ved tilmelding af nyhedsbrevet, modtager man som oftest rabatkoden inden for 5 minutter. Har du ikke modtaget denne, så tjek først om den er havnet i uønsket mails/spam. Hvis ikke det er tilfældet, så kontakt os på info@woden.com
Intro rabatkode kan benyttes på alle varer, som ikke i forvejen er nedsat og kan derfor ikke kombineres med udsalgsvarer.
Vi bruger cookies for at give dig den bedst mulige oplevelse af vores website og til at målrette vores markedsføring. Læs mere om vores brug af cookies.